سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
1

حوزه/ مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پیامی تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام پیام مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم در پی شهادت سیدحسن نصرالله به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهادت اسوه شجاعت وایثار، رهبر پرافتخار جبهه مقاومت حجه الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصر الله و فرماندهان بلندپایه حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست جلادّان خون‌آشام رژیم صهیونیستی امت اسلام را داغدار کرد .

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، از جمله آزادگانی بود که تمام وجود خود را وقف اعتلای کلمةالله و مبارزه در راه آزادی قدس شریف کرده بود.

آن شهیدالقدس در طول سی سال رهبری، جنبش حزب‌الله را به جایگاهی رساند که همچون سدّی مستحکم در برابر تجاوزات ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کرد. سید حسن نصرالله با فرماندهی و مدیریت بی‌نظیر خویش، جبهۀ مقاومت را از غزه تا یمن و از لبنان تا عراق و سوریه هدایت و تقویت کرد.

بی‌گمان خون پاک این شهدا، مشعل فروزانی برای آزادگان جهان خواهد بود و جبهۀ مقاومت را در مسیر پیروزی نهایی متحدتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد. رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که به زودی بهای این جنایت‌ها را به سنگین‌ترین شکل ممکن خواهند پرداخت.

مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم شهادت رهبر حزب الله و یارانش را به حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی(دامت‌برکاته) ملت لبنان و علی‌الخصوص خانواده مکرم شهیدان تبریک و تسلیت گفته و با اعتماد به وعده خداوند نابودی رژیم ضدبشری صهیونیسم را نزدیک دانسته و خون مظلومان غزه و حزب الله انتقام دردناکی از رژیم غاصب و حامیان را نوید می‌دهد.

مجمع فضلاء و مدرسین قمی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha